Středa, je **** tam třeba :D

5. února 2014 v 12:34 | Tess |  Diary

Váha: 54,2kg

Sn. chléb
1/2 máslo, sýr
2/2 bylinková lučina
+ kafe

Pohyb: Victoria´s Secret angel workout, posilování -ruce, 9 typů cviků na břišní svaly


Ob. párek, brambory + zeleninový salát

Sv. jabléčná taštička z MC
(aneb když jdete s kamarádkou na kafe a dáte si něco, aby vám neřekla, že nic nejíte zatímco ona se tam cpe :D ....bez urážky )

Vc. plněná syrová paprika
(náplň: tvaroh, jarní cibule, sušená sladká paprika)
.
.
.
.
.
.

Tenhle týden jsem šla celkem do sebe, FINALLY ! Řekla jsem si, že je na čase se přestat litovat, nadávat na vše a začít ku*va něco dělat !

Myslím, že pro začátek stačí cvičit ob den, jelikož jsem dlouho necvičila, je to pro mě makačka, ale já to zvládnu! Potřebuju získat kondičku a posilovat, aby v létě byly vidět výsledky. Vidím to na prvních 14dní cvičení ob den a pak se pokusím cvičit každý den. Myslím, že bohatě stačí zabývat se každou partií 15minut, přičemž celkově to dá dohromady 45minut. Potrvá to, ale těším se na výsledky. Když to vezmu kolem a kolem tak do července je to 5 měsíců, to se musí tělo změnit ikdyby nechtělo :D Držte mi palce, ať si splním sen a zvládnu to :)



 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Estella Estella | Web | 5. února 2014 v 12:47 | Reagovat

Tenhle přístup se mi líbí a máš pravdu, s takovým přístupem se musí tělo změnit, i kdyby nechtělo! Tak ať to dobře jde. :)

2 Tess Tess | 5. února 2014 v 15:12 | Reagovat

[1]: Měla bych přesedlat na ten knackebroot nebo hutný chléb se semínky, ale kdo by ráno běžel do krámu? :D Každý mi říká že jsem hubená, přeci jen 172cm a 54kg je znát. Ikdyž mě to pořád přijde dost, když na sebe zírám do zrcadla.Cvičení beru pro zlepšení nálady,zpevním si tělo a taky mám nějakou aktivitu přes den a ne jen zírám do učení, pc nebo koukám na film.Jsem si jistá, že od teď to už zvládnu!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama